Reklam destekli diziler arasında ‘Hell’s Kitchen’ ve ‘Heartland’ yer alıyor.
YouTube ilk kez ABD’deki kullanıcıların Hell’s Kitchen , Heartland ve Unsolved Mysteries gibi binlerce ücretsiz, reklam destekli TV şovunu yayınlamasına izin verdiğini duyurdu . Bu, onu OTA (kablosuz) TV ve Peacock , Roku Channel , Tubi ve diğerleri dahil olmak üzere reklam katmanlarıyla akış hizmetleriyle rekabete sokacak .
YouTube, halihazırda mevcut olan 1.500 filme ek olarak yaklaşık 4.000 ücretsiz TV bölümü sunacak . Bu ay, Gone in Sixty Seconds , Runaway Bride ve Legally Blonde dahil olmak üzere bir dizi yeni film ekledi , artık reklamlarla ücretsiz olarak (yalnızca ABD’de) yayınlanabiliyor.
Yeni TV teklifleriyle YouTube, şüphesiz Amerikalı kullanıcıları platformuna bağlı tutmayı umuyor. Birden fazla diziden düzinelerce bölüme sahip olmak, kullanıcıların Netflix ve diğer platformlarda olduğu gibi aşırıya kaçmalarına izin verecek, ancak sunulan içeriğin çoğu prestij TV olarak adlandırdığınız şey değil. Bu konudaki en büyük rakiplerinden biri, YouTube ile kamuoyuna açık bir anlaşmazlığı olan ve ancak yakın zamanda çözülen Roku TV .
Geçen yıla kadar YouTube, YouTube Originals üzerinden kendi programlarıyla içerik boşluklarını doldurmaya çalışıyordu . Ancak 2022’nin başlarında, bu tutkularından büyük ölçüde vazgeçtiğini ve kesinlikle Black Voices ve YouTube Kids Fonlarına odaklanacağını duyurdu . Program, Cobra Kai gibi şovlarla bir miktar başarı elde etti , ancak Amazon Prime Video ve Netflix gibi hizmetler için fazla bir tehdit oluşturmadı.